Dagens sista ... inlägg

image78

Jag tänker ge mig för idag här på bloggen, sitter och kollar på hockey och det är paus just nu - så jag passar på att skriva till er ... är någon mer intresserad av hockey? Jag är GALEN i hockey ... och i denna matchen som pågår - Timrå mot HV71 - så håller jag på Timrå ... Timrå ligger närmare där jag bor än vad Jönköping gör! Timrå ligger ju alldeles utanför Sundsvall och själv bor jag i Piteå. Visserligen kring 60 mil mellan ... men inga avstånd för en norrlänning!

Önskar er alla en God Natt och det är snart morgon och då syns vi förhoppningsvis ... om ni vill, kan, vågar och törs!!!

Tjingeling från Babbliga jag och tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Happy Flower

Hoppas att du ska sova gott. Jag ska också gå och lägga mig snart. Kollade lite på Efterlyst, men nu ville jag blogga också.
Statistiken var inte så lätt för mig att lägga in i början. Den jag använder hittar du här: http://susnet.se/tjanster/ ( Skaffa ett konto )

Sedan följer du sunsets instruktioner för att lägga in koderna på rätt ställe.

För att lägga att i rätt ordning så kan man göra en form av tabell som du klistrar in på dina kodmallar/ startsidan.

MINA GÄSTER

Totalt:
Här klistrar du in sunset´s kod för gäster

Denna månad:
Sunset´s kod för månad

Denna vecka:
Sunset´s kod för veck

Mina gäster idag:
Koden från susnet - gäster

Online :
Koden från susnet här Online

Lycka till!! Natti natt.

2008-04-03 @ 22:03:09
URL: http://happyflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0