En snuvig lördag

God förmiddag på er. Sätter mig först nu vid bloggen. Steg upp redan klockan 6. Snuvig och täppt i näsan ... mattsvettas som en fontän ibland. För ingenting alls. Men kan inte låta bli att göra nåt - så fort jag känner mig lite lite piggare - så gör jag nåt. Har farit runt i hela huset - förrutom vardagsrummet - med dammvippan lite bara. Min man tycker inte att jag skall hålla på så där när jag inte är frisk, men jag är ju så hopplös - jag vet. Har även suttit och läst ... började för några dagar sedan med en vansinnigt bra bok och läste ut den i morse. Den heter Harem ... ni måste bara läsa den - ni som inte gjort det förr! Den är bra - jag kan verkligen rekommendera den - har påbörjat med en ny bok redan - det är en kriminalare. Har inte hunnit så långt ännu i den, så jag kan inte säga ännu vad jag tycker.

Vädret är grått, med en liten antydan till sol ibland. Kring +5 grader. Idag skall nog min man byta till sommardäck på en av bilarna. Sonen har ju den andra, men han skulle komma förbi på eftermiddagen.

Idag är det loppis här i min stad, borde verkligen ta mig dig, men vet faktiskt inte om jag orkar - det är även i morgon - så jag kanske väntar tills då! Vi får se - det kanske inte blir nåt av det alls.

Nu skall jag fortsätta läsa här lite, men det kanske inte blir så mycket av kommenteringen ... vi får se!! Önskar alla en bra lördag.


Kommentarer
Postat av: Happy Flower

Stackaren. Jag har också svårt och slappna av när jag är sjuk. Det låter kul med loppmarknad. Kul är det ju när man fyndar något.

2008-04-26 @ 09:39:55
URL: http://happyflower.blogg.se
Postat av: maskroser

hej är det snor på G uh men ha det så bra du kan
krya på dej kramen

2008-04-26 @ 09:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0