Ett snabbt bloggbesök

image128Har sovit hela jäkla dagen! Steg upp 05.40 - skulle vara hos min sjukgymnast redan 7. Hem och åt en macka och la mig till halv 10. Upp och göra mig i ordning ... hade tid hos frissan 11. Skulle färga och slinga håret! Orkade knappt ta mig fram i stan ... var in på Buketten efteråt och köpte mörkblåa penseer ... sen snabbhandling av lite mat och så hem. Drack en kaffekopp och macka och la mig ... middag - ingen matlust alls. Smakar ingenting ... la mig igen och har legat till för ett tag sedan. Rygghelvetet känns inte alls bra - jag mattsvettas och känner mig totalt slut i hela kroppen! Nu har jag klagat klart för den här gången!!!

Så ni förstår kanske att jag inte orkar skriva eller kommentera nåt speciellt mycket. Försöker ändå läsa i min egen takt allt det ni skriver - även om det kanske tar flera dagar - men plöja igenom det - det skall jag - var så säkra på det mina bloggarvänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0