Gäsp - god morgon

Uppe med tuppen, vaknade redan 2.45! Hade så jäkla ont i magen, ni vet - "kvinnosjukdomen" - tog en tablett och la mig igen och försökte somna om! Men inte gick det ... steg upp 4.30.

Återigen en härlig dag som det verkar - med sol och plusgrader. Igår hade vi ett helt fantastiskt vårväder, det porlade och tinade överallt. Det var +8 grader ... strålande sol från en molnfri himmel - hela dagen. Man tror på sommaren helt enkelt en sån dag.

Nu har faktiskt två av mina jobbarkompisar kommit redan ... hör och häpna ... så inte fick jag vara ensam här länge ... men alla har vansinnigt mycket nu att göra inför det planerade vårstoppet på 10 dagar som börjar den 5 maj. Mycket jobb som skall utföras i hela fabriken och pappersbruket. Jag sköter ju om själv det här med entreprenörerna och vi har redan nu drygt 600 man extra inplanerat!! Dessa har jag då den "äran" att få placera ut i baracker ... där dom får vistas under tiden dom jobbar här. Det är ett digert jobb att få allt att fungera tillfredsställande. Men det brukar lösa sig alltid - man har ju mångårig vana av detta jobbet!

Nu ropar kaffetarmen att jag skall hämta en kopp ... så bäst att lyda - jag återkommer senare - ha en bra torsdag alla.
image111


Kommentarer
Postat av: maskroser

hej på dej Barbro ja det heter jag med och vi är skytt
och det är så att jag säjer på min msn
att jag är
babla på
ja så litan världen är kul att du kom in på min sida och du jag återkommer till dej ha det gott kramen

2008-04-17 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0