... god morgon

Det är precis samma väder och grader som tidigare under veckan - så det skriver jag inget om!

Har sovit som en stock från tidig kväll - orkade inte se klart hockey - endast första perioden. Då hade jag legat ett tag och halvsovit i soffan ... jag var såååå trött så det var inte klokt ... Så jag la mig redan efter 20! Tidigt - visst - men är man så där trött och har värk som jag hade igår i hela kroppen, ja då finns det inte många alternativ än sängen! Jag orkade inte ens läsa och det är ovanligt för att vara jag. Small av direkt och vaknade 23.30 - upp på toa och drack lite vatten och somnade om till strax efter 4 ...

Nåväl här sitter jag nu och skall stärka mig med lite kaffe alldeles strax - skall bara skriva klart det här inlägget till er och säga god morgon.
 image98


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0