Nästan fredag idag

image135  Då är det "fredag" fast inte riktigt förstås ... bara det att jag är ledig resten av veckan. Skönt - vi har det otroligt bra på mitt jobb. Kan inte säga annat. Min man jobbar i morgon ... fast som sagt var inte jag - skall åka till sonen och byta gardiner och tvätta fönstren hos honom hade jag tänkt, sonen jobbar också. Både i morgon - halv dag - och så jobbar han fredag + övertid ...

Sovit oroligt i natt ... vet inte varför - hade svårt att somna igår kväll också.

Det är grått och dystert ute - +3 cirkus. Dimmigt och regnigt är det också. Men det lovades ju varmare - så man lever på hoppet.

Kaffekoppen är urdrucken, bloggar och dricker kaffe samtidigt - kan ju göra flera saker samtidigt - är ju kvinna.

Får passa på att önska alla en bra dag - vi lär höras ... om inte förr så till kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0