Sköna söndag

image84Vaknade klockan 6 ... steg upp - gubben hade redan vaknat och slagit på tv:n - skulle ju vara damishockey från Kina - men det var tekniska problem och ingen bild visades - typiskt ... Ingen idé att förlägga nåt "därborta".

På väderfronten är det i alla fall bättre än igår. Ingen snöstorm - håller på att klarna upp mera och endast -1 grad. Ingen blåst heller.

Har marinerat kycklingfiléer som skall stekas senare idag. Dessutom blir det laxpudding och tacogratäng ... Det är så jädrans fullt både i kylskåpet och i frysen ... så jag vet inte hur något skall rymmas där! Jag har en frys till ... som tur är.

Känner också att jag borde baka bullar, skitlänge sedan sist jag gjorde det.

Skall till Dollarstore senare hade jag tänkt mig och även in på Coop - jag glömde en sak igår därifrån när jag var och handlade där. Sen måste jag ringa på Step-In och avboka eller ändra min tid hos sjukgymnasten för i morgon. Skulle dit klockan 7 - men jag hinner inte - har utbildning med operatörer i pappersbruket då - hela förmiddagen. Det är mycket nu ... som alltid.

Nu skall jag hasta vidare i bloggdjungeln - ha en skön söndag alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0