Vad bjuder söndagen på?

God morgon på er bloggisar och läsers. Nu är det söndag och vad bjuder den här dagen på måntro. Ja förhoppningsvis lite loppis för mig. Och sol förstås. Men än så länge är det molnen som dominerar på himlavalvet, även om solen försöker spricka igenom - det är inte helt genommulet som tur är. + 1 grad ... inte mycket att hurra för - men ändå lite ... mina stackars penseer som jag har ute på bron och altanen - dom ser lite ledsna ut på morgon. Har nog varit lite kallgrader i natt - hoppas dom tar sig - dom skall ju klara minusgrader.

Perkulatorn står och jobbar där i köket - den puttrar på och snart sprider sig kaffedoften över huset och då vaknar nog min man. Han sover ännu - mycket konstigt och ovanligt!

Min snuva är som igår, jag nyser och snoras ... täppt i näsan och kittlig är den också.

Nu skall jag gå och ta dagens första kopp - vi hörs - ha en bra dag alla.image130


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0