Windy monday

image88

God morgon bloggisar. Idag är det verkligen blåsigt ute och grått och nollväder. Jag skulle vilja dra täcket över skallen och fortsätta sova i min sköna säng, men det fick jag ju inte förstås. Upp och hoppa bara ... det är måndag och jobbardags och utbildningsdags idag på förmiddagen.

När klockradion satte igång och spelade 04.40 - då jäklars hoppade jag riktigt till i sängen och flög upp!! Det brukar jag aldrig göra - som regel brukar jag vara vaken långt före klockan.

Nu sitter jag här på jobbet och dricker kaffe och vaknar ... gäsp ... Ha nu en bra måndag alla ... vi lär höras.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Trist. Vi har regn över oss här i roslagen.
Jag har också haft otur att tappa saker i handfatet, men har faktiskt alltid så vitt jag
kommer ihåg hunnit fånga upp det i vattenlåset =)
Ha det fint!

2008-04-07 @ 13:44:30
URL: http://rospinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0