Bloggen tar tid!

Jag är och förblir bloggare! Erkänner - det går inte att sluta blogga! Det är som ett gift som tagit sig in i porerna på mig. Jag tänker blogg, drömmer blogg - är blogg. Men det var nästan värre alldeles i början - för då kunde jag inte släppa bloggen alls - nu klarar jag ändå av ibland att inte blogga på några dagar om jag har fullt upp med "livet" och trädgården! Bloggen är ju kvar ändå har jag insett - den går ingenstans! Men det här med blogg - det är något som verkligen tar tid - av mig, av annat, av livet ...

Man måste skärpa sig själv ibland - inte bara sitta inne och blogga - när det är vackert och härligt väder! Då måste annat prioriteras ... vara ute - tids nog under den mörka årstiden får man sitta inomhus vid bloggen sin. Men visst är det en balansgång det här - att hinna med sitt liv, vardag, jobb och allt sånt och så dessutom sin eller sina bloggar!!!

Hur känner du själv inför det här med bloggandet? Tar det för mycket tid från annat du hellre skulle behöva hinna med?


Kommentarer
Postat av: Elle

Jag kan tänka "det här ska jag/borde jag blogga om" och hitta massa ämnen som vore skoja att publicera här, ja det tar tid men beroende... hmm Ja kanske

2008-06-04 @ 11:45:57
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0