Mätt och belåten på min lunch

Mår lite bättre nu eller ganska så mycket bättre än i morse. Då mådde jag pyton av förkylningen - mådde illa och var allmänt hängig - tog en Ipren 400 för en dryga timme sedan - så nu känns det väl lite bättre. Har precis fått i mig min lunchlåda - som bestod av baconfrestelse som jag själv hittat på! Strimlad potatis, massor med bacon, paprika (röd) och lök och matlagningsgrädde i en form - gräddas i cirkus 50 minuter i 200 grader. Mätt och belåten och trött - skulle ge ganska så mycket för en slaf just nu - få dra ett skönt täcke över skallen och somna gott ett tag. Men det är nog inte lämpligt här på jobbet att sova och förresten - jag har ingen skön slaf här inte! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0