Vad glädjs du åt idag?

image29Bara en liten undran så här från mig:


VAD GLÄDJS DU ÅT IDAG?


Själv känner jag glädje över att förkylningen kanske börjar att släppa sitt grepp om lilla jag och så förstås över det underbara vädret som jag tjatat om flera gånger i mina inlägg idag!

Det är ju inte alltid det behöver vara någon STOR sak som man glädjs över - utan en liten - men aldrig så obetydlig eller oviktig sak, kan göra så man bara blir jublande glad!!!


Men berätta nu: vad blir du glad av idag???


Kommentarer
Postat av: Ulla

Att få samtalet från vårdcentralen att provsvaren var bra,,,,,och att jag varit på anställningsintervju,

2008-03-27 @ 22:20:23
URL: http://ullasbloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0