En trött bloggare sitter här!

image152Förstår inte vad det är med mig ... är så jädrans trött och hängig, frusen och illamående. Har legat och sovit från 15 till nästan 18 ... slutar ju 14.30 nu när jag har sommartid - men flexade ut 14. Mannen for till sitt jobb efter 14.30 ... sen gick jag och la mig och läste och sen somnade jag - ville inte stiga upp alls. Jag mår illa och känner mig frusen ibland. Samma igår kväll - yr i skallen och vansinnigt illamående var jag då också!

Nu har jag suttit och glott på Leilas mat - som jag tycker är ett helt underbart och ljuvligt matprogram. Denna tjejen är ju sockersöt och charmig till tusen! Ljuvlig mat också hon lagar.

Hockey VM har ju startat för några dagar sedan - ni som missat det! Nu skall jag bänka mig och kolla en match - inte Sverige - dom spelar inte förrän i natt kring 1-tiden! Då skulle maken se matchen när han kommer hem från jobbet!

Det har ju stormat vansinnigt här idag ... kring +10 grader. Fast i morse var det ju störtflod uppifrån som kom - herre min je - vad det forsade - det gick inte att ha paraply heller - det höll på att blåsa sönder - bara upp med huvan på jackan och rädda frisyren - räddas det som räddas kan!! Sen sken ju solen upp ... men blåsten har fortsatt hela dagen. När jag nu tittar ut genom mitt fönster - så kan jag inte se ett endaste litet moln! Solen skiner fortfarande ...

Nä mina vänner - nu är det hockey ... sköt om er - vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0