Ett blött uppvaknande

image151Vilket väder idag, störtregn och bara +4 grader och storm. Det blåser småspik känns det som!!

Usch vilket höstväder helt plötsligt - tur man får vara inomhus.

Idag startar vårat fabriksstopp här ... med över 600 man extra. Dom kommer från när och fjärran, det är över 80 olika firmor. Yrkesmän inom olika områden.

Idag har jag tid hos sjukgymnasten klockan 7 - men jag måste ringa och avboka den tiden, har inte tid helt enkelt att åka dit. Är väldigt inblandad själv i det här stoppet - så tid finns inte för "mig själv".

Har redan hämtat mig min första kaffekopp och skall avnjuta den nu ... vi hörs vänner. Har massor att läsa som vanligt ... har varit väldigt dåligt vid bloggen dom senaste dagarna och dålig på att kommentera - ursäkta mig - men tiden räcker liksom inte till och eftersom vädret har varit så underbart och man dessutom varit ledig - så får bloggen helt enkelt vara!!

Önskar er nu alla en bra dag utan regn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0