Ett litet bloggbesök

Hallå där i kvällningen - måste ju ändå göra ett bloggbesök här. Idag blev det inte mycket av den varan ... och inte igår heller, men när det är sånt här väder som dom två sista dagarna och man dessutom är ledig, så inte kan jag sitta inne vid datorn. Då måste jag sitta ute och må gott i solen!


image145

Känner mig rent av trött i skallen, kan väl vara sviter från valborgsfirandet kanske. Det blev ju sent i natt ... Men hellre tror jag på att det är solen och luften som tagit ut sin rätt och gjort mig trött. Känner faktiskt bara att jag längtar till sängen och kudden ...


Kommentarer
Postat av: Happy Flower

Jag kikar förbi här och säger hej. Skönt med lite ledighet, men imorgon blir det jobb igen. Regn har det varit, men skönt och bara slappa!!! Natti natt.

2008-05-01 @ 22:35:05
URL: http://happyflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0