God morgon

Efter en skön natts sömn är man då på plats på jobbet. Solen lyser och det fläktar lite i träden ... kring +8 grader än så länge. Jag har alltså sovit gott, även om jag varit vaken lite då och då - bara korta snuttar och ojat mig betänkligt när jag vänt mig i sängen. Det gör ont i hela kroppen, från fotsulorna till bakom nacken! Men det är ju efter helgens jobb, så det går väl över ... Fast idag är min man hemma från sitt jobb och det är väldigt väldigt väldigt sällan han är borta från jobbet! På alla dessa år som vi varit tillsammans, är det inte många sjukdagar han har och det är väl bra! Men han blev dunderförkyld i helgen och har frysit och svettats omvartannat och snuvig och en jäkla hosta har han. Så nu får han krya på sig idag gubben.

Sitter här med min kaffekopp - vad annars! NoneJag önskar er alla en bra måndag - vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0