Kvällsrapporten från norr

Slutade klockan 14 och åkte direkt på Konsum och handlade lite mat ... hade fått för mig på jobbet att jag skulle göra raggmunkar med bacon till middag ... såååå gott är det och länge sedan sist jag gjorde det! Nu gjorde jag en jättesats ... blev flera matbackar till gubben och sonen! Bra-att-ha-lådor-i-frysen!!!

Jag stressade på som 1000 med maten, slafsade i mig min mat mellan varven som jag stekte raggmunkarna ... till slut fick mannen i huset träda in och sköta om gräddningen av munkarna - medans jag åt i lugn och ro! Hjärtat pumpade jäkligt fort skall jag säga - kände mig verkligen superstressad och var sååå hungrig efter jobbet.

Sen efter middagen och bortstädningen av kärlen och stekpannorna ... var jag bara tvungen att gå ut på en promenad och varva ner! Skönt var det ... men det blåste motvind när jag gick - jäklig motvind också ... men bättre på vägen hem.

I morgon skall vi skjutsa sonen upp till Älvsbyn - han åker tåg ner till Stockholm i morgon kväll. Skall på Kizz-konsert ... nostalgi och kultband. Sonen har - från det att han var liten knodd - gillat Kizz massor! Så det blir nog en jäkla härlig upplevelse hoppas jag!

Ikväll skall jag kolla på Äntligen Hemma - allas vår Lulu skulle göra olika fönstersmyckningar - olika för olika årstider. Skall bli intressant att se ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0