Mildare straff

Skandalöst, otroligt lågt, inte klokt!!!!!!!!

Sitter och läser Aftonbladet och vad skådar mina gröna ögon ... jo att dom djävlarna som sparkade ihjäl Ricchardo får sänkta straff!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag frågar mig: VART ÄR SVENSKA RÄTTSVÄSENDET OCH MÄNSKLIGHETEN PÅ VÄG?

SKALL DET VARA OK ATT SPARKA IHÄL EN MÄNNISKA - SKALL MAN INTE FÅ NÅGOT ORDENTLIGT KÄNNBART STRAFF EFTER EN SÅN HANDLING????????

Det verkar som om du skjuter en björn eller en älg ... så räknas det som värre, än att dräpa en människa!

VAKNA FÖR FAN UPP NI SOM SITTER OCH DÖMER I DOMSTOLEN!!!!!!!!! TA ERAT MÄNSKLIGA ANSVAR NÅGON GÅNG!!!!!!!!!

Det är väl för klådan inte så att ni skall gå alla misshandlares och andra djälva brottslingars ärende, eller är det så! Törs ni inte döma hårdare straff? Är ni fega era kräk?
image154


Jag blir så jävla förbannad när jag läser att vissa i vår herres hage inte får några straff efter det oerhörda dom gjort!!!!

Döms inga ordentliga straff ut - så fortsätter ju bara våldet och detta kommer att ta över samhället helt, det kommer att spåra ur och ingen kommer att ha någon kontroll till slut! Det blir laglöst samhälle! Det är på väg redan nu att bli så ... tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Elenore

Jag håller med dig. Det är så jäkla fel!

2008-05-07 @ 05:22:13
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0