Sanningens ögonblick

Det är ju ett program som börjat på TV 5 som heter "Sanningens ögonblick". Har själv inte sett programmet - bara för att sådana här skandalprogram tilltalar inte mig ett dugg. Men jag har ju inte undgått att läsa om det i Aftonbladet.


image155
Nu senast en pojkvän som erkänner både det ena och det andra och tycker saker och ting om sin flickvän, medans hon sitter med i sändningen!!


Det är nedrigt, lågt (lägre än Glocalnet!), jävligt gjort, pinsamt - jag vet inte allt vad jag skall säga om det!

Varför måste man sitta och skandera i direktsändning i televisionen? Varför kan man inte säga sådana här saker på "tu man hand"? Är inte det bättre? Vad vill man bevisa och för vem? Vill man göra sig märkvärdig?????

Frågorna är många - men svaren - vad är dom?


Vad tycker ni andra om sådana här program och har ni sett just det här programmet?


Kommentarer
Postat av: Elenore

Jag har sett det, verkar sinnesrubbat!

2008-05-07 @ 05:23:20
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0