Telefonsamtal mitt i natten - man blir rädd eller hur???

Alla har vi väl någon gång blivit vettskrämda när telefonen ringer mitt i natten, när vi ligger och sover!

Man blir rädd - för det första som far genom huvudet är ju - det har hänt nåt!! Annars ringer ju ingen mitt i natten!

Men är det så att man får prata med en fylltratt när man i sin rädsla lyfter på luren - ja då blir man ju vansinnigt arg!!!

Se för faaaaaan till att slå rätt nummer din jävla typ!!!! Ringa och skrämmas så där mitt i natten jävla fylltratt.

Känns det igen? Skulle tro det ... alla har nog varit med om det någon gång som sagt!

Men man kan ju då efteråt när man kastat på luren efter fyllesnackepären på andra sidan - andas ut - det hade inte hänt nåt!!!! Puh - hjärtat for ju upp i halsgropen på en och lättnadens suck fyller hela andningen - när man sen lägger sig till ro igen på kudden.
image159


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0