Åh fy fan vilken dag!

image134Inte klokt alltså vilken dag det varit! På jobbet alltså ... massvis att göra, allt bråttomt också ... skynda skynda skynda. Puh ... knappt så man hade tid med kaffe, toa och lunch! 10 minuters lunch bara - snabbåt en hamburgare ... tror fan inte jag kände om det var gott eller dåligt!!! Sköljde ner allt med vatten och så igång med jobbet igen!

Och alla människor som surrar med en när man har nog att göra! Synd man är så trevlig så alla skall komma in till en, telefonjäkeln ringde också stup i kvarten!!!!

Märker ni att jag var stressad ... känns i kroppen att jag är spänd fortfarande, puh andas ut och andas in ... djup andning ... slappna av - jag skulle behöva ett sån där avstressande band just nu ... lägga mig ner och bara lyssna och slappna av!!!

Samtidigt som det är så här stressigt - är det väldigt inspirerande också att ha mycket att göra! Gillar det faktiskt - inte hela tiden förstås, för det pallar inte en "gammal tant" som jag med!!! Men lite lämpligt mycket och lite lämpligt ofta!!!

Nu ringer telefonfan här hemma - någon jäkla försäljare ... syns på numret!!!! Jag svarar inte ... sådana samtal och inte heller anonyma!!!! Dumt kanske, men jag är så jäkla less på alla telefonförsäljare!!!

Jag måste gå och dricka mitt kaffe och lugna ner mig, nu är jag speedad!!!! Till 1000 ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0