Äntligen fredag och snart helg och ledighet

image79Äntligen fredag - härliga fredag! Helg och ledighet - det är alltid lika skönt när fredagen kommer.

Natten har varit riktigt god och skön, har sovit som en stock ... somnade precis på en gång när jag la mig - orkade inte ens en gång läsa - det gör jag ju alltid annars. Men jag var trött ...

Igår kväll började det ju att snöa ... så några centimeter blötsnö har kommit ... graderna ligger på nollstrecket. Nu blir det äckligt blött och slaskigt igen. Men samma visa varje vår, det tinar och torkar upp på vägarna och sen kommer snön igen och det blir vitt och sen börjar det slaska ... man har ju alltid hört att nysnön är som salt på den gamla snön.

Sitter med min kopp som vanligt och det tänker jag avnjuta precis nu - så därför önskar jag er en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0