Fredag och helg

Nu är det fredag - igen och i helgen skall jag inte jobba - inte på min arbetsplats i alla fall! Som förra lördagen ... det blev en kort helg för mig ... tur veckan gick fort!

Sovit gott - som en stock - var jättetrött igår kväll - men jag hade ju varit vaken från 02.45 - så inte var det underligt ...

Idag skall jag återigen till min sjukgymnast och få behandling.

Solen strålar även idag och det är +1 grad ute. Fåglarna kvittrar och det hörs att det är vår, det porlar och droppar överallt. Igår såg jag första koltrasten, den satt nedanför mitt fågelbord och åt frön som ramlat ner. En mycket vacker fågel - koltrasten.

Mitt kaffe står här bredvid mig vid datorn ... en av mina arbetskompisar har redan kommit ... själv var jag lite senare än vanligt hit - jag skjutsade min man till hans jobb ... jag måste ju ha bilen idag.

Nu säger jag som alltid den här tiden - ha en bra dag och vi lär höras ... image112


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0