God morgon på er

image66Eter en skön natt, har jag vaknat upp till ett 0-gradigt landskap, blåsigt och lite grått, men i horisonten syns lite rosa färg - det kanske blir fint idag.


Tänk - nu har denna veckan snart gått! Och vi är inne i april ... redan. Full fart mot både helgen och våren och det går nästan med ilfart mot sommaren också! Våren är en av dom allra bästa tiderna på året ... man ser fram emot och längtar så vansinnigt efter sommaren. Och vips så är även denna härliga tiden över och förbi. Men nu skall vi bara njuta och ta tillvara på denna vårtid som kommer eller hur.

Och jag tänker även njuta av kaffetåren min ... som alltid på morgonen - behöver jag KAFFE och det mycket!!! Inte direkt för att jag är trött, för jag är ju olidligt morgonpigg, nä ... utan för att det bara är så gott!!!

Ha nu en bra dag alla i vårt avlånga land ... vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0