God morgoninlägget

God morgon mina bloggarvänner och andra. Sitter här som vanligt den här tiden. Trött är jag faktiskt lite grann.

Hade inte ork igår med bloggen. Efter jobbet tog jag min promenad på 45 minuter ... efteråt vart jag så jäkla trött, man brukar ju bli piggare efter en promis med frisk luft. Jag satt mig i fåtöljen och läste, men flyttade mig snart till sängen. Hade så jäkla ont i ryggen och vänstra höften speciellt. Vart alldeles krokig när jag hade suttit ett tag och sen skulle resa mig upp från sittande ställning. Jag frös också och på kvällen kände jag av halsen igen. Har ju för fasen haft ont i halsen sen i slutet av februari till i början av april ... och nu börjar det om igen! Hade ont i morse också - hoppas bara det är något mycket tillfälligt! Vill inte ha ont och blir förkyld igen.


Ute är det halvklart och -1 grad.


Nu måste jag ta mig en kopp - annars somnar jag!!


image124Vi hörs - ha en bra dag alla.


Kommentarer
Postat av: Elenore

Måste bara säga att jag gillar din blogg, kommer from idag att läga den som länk på min sida (om det går bra?) och kika över lite då och då.

Ha en toppen dag!

2008-04-23 @ 07:02:12
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0