Inga loppisfynd

Konstigt det här - jag gjorde inga som helst fynd på loppis. Bara en massa skräp - jag måste hålla med min man för en endaste gångs skull! Vi gick runt och tittade - bara en massa som man inte behöver ... det är mycket bättre på sommaren i Badhusparken när det är loppis där! Då jäklars hittar jag alltid något. Men jag sparade ju mina pengar - men bara ett tag - för sen for jag till ÖB och Jysk, och där köpte jag både det ena och det andra ... lite hygienartiklar, kaffe, bandspagetti, såser, hallonkräm, talgbollar till mina småpippifåglar, påsar, duschkrämer, glödlampor med mera med mera och på Jysk hittade jag mera ljuslyktor ... och en ny rumsmatta --- som jag skall ha under en rottinggrupp som jag har i vardagsrummet. Rea också på mattan - ibland har man tur!!! Jag är så nöjd och belåten måste jag säga.

Så det var den loppissöndagen ... nu skall jag gå och fixa lite kaffe till gubben och mig! image133


Kommentarer
Postat av: maskroser

hej på dej
jag undra hur gör du när du får hjärtana så på din blogg
är så fint.....

2008-04-27 @ 20:09:21
Postat av: maskroser

god morrgon hjärtat villdu förklara hur de små hjärtana kom där de är så jäla snyggt skulle vilja ha blommor så på en blogg som jag har
inte maskrosbloggen
utan en testblogg som jag jobbar på och lär mig en del saker

2008-04-28 @ 06:50:27
Postat av: Elenore

Synd att ni inte hittade nått, tror man har tur om man hittar fynd varje gång man går på loppis.

2008-04-28 @ 07:51:28
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0