Lunchtime på jobbet

Puh så mätt och belåten jag är! Sitter här på jobbet i kontoret och har precis ätit min portion - bestående av spagetti och bacon, paprika och purjo på sidan om. Är galen i röd paprika och purjo!! Äter hur mycket som helst av detta ... Dricker vatten till maten ... gott och nyttigt är det också!

Har ju lunch så tidigt som 10.30 - men så börjar jag ju tidigt också ... 06.30 och stiger upp varje morgon 04.40 ...

Ute snöar det och är nollgradigt - på plussidan visserligen - slaskigt är det på vägarna.

Har ett möte klockan 12 och resten av eftermiddagen - slutar 14.30.

Den 1 april började jag sommartid ... detta innebär att jag slutar 1 timme tidigare än vanligt - härligt måste jag säga ... vi har denna sommartid till den 30 september.

Nu skall jag traska vidare här i bloggatmosfären och bloggvärlden och kolla in vad andra skriver och berättar ... see ya!
image80

Kommentarer
Postat av: Happy Flower

Oj,jag brukade alltid gå upp kl 5:45 innan med det andra jobbet jag
hade innan och det var svårt och stiga upp på morgonen. Lunchade då kl 11:00. Är du trött efter jobbet? Jag äter gärna "purjon", men paprika och bacon är mindre bra för min mage. Hoppas att du får i hop statistiken. Trevlig helg!

2008-04-04 @ 19:39:04
URL: http://happyflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0