Min egen trötthet och tankar kring flickebarnet Engla

image96

I eftermiddag är jag verkligen vansinnigt trött ... måste bero på skitvädret, ont i kroppen ... vill bara gå och lägga mig - har varit på väg att göra det också åtskilliga gånger, men tänkt: nä jag måste bara göra det och det och det - innan ... det har inte blivit ryggläge ännu för mig och nu skall jag försöka vara uppe tills jag lägger mig till natten.

Får väl sitta här vid bloggen, för då lär jag inte somna ... om nu inte bloggen är så seg - så man hinner ta en tupplur medan den väljer om den skall visa en sida eller inte!

Mina tankar går också i eftermiddag väldigt ofta till lilla Engla och hennes familj. Vad har hänt med Engla? Många skrämmande och hemska tankar kommer i min skalle, går inte att vifta bort dom heller, för det kan mycket väl vara "det" som hänt den lilla flickan! Fy farao så hemskt! Tänk - någon som sitter och lurar på ett barn, bara för att deras egen sjukliga drift gör sig påmind, kidnappa barnet och förgripa sig på barnet och kanske sedan bara döda det och slänga bort det - som om det bara vore sopor!! Hemska tanke! Så fruktansvärt för dom anhöriga, tänk att förlora sitt barn på detta sättet ... och att inte veta med säkerhet vad som hänt det!!! Jag skulle bli tokig av tanken om det vore mitt barn! Jag skulle aldrig bli människa igen efter något sådant hemskt! Hur kan man leva vidare om man har gjort något sådant mot ett barn, hur kan man stå ut med sig själv?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0