Mitt snöiga inlägg

image81

God morgon gott folk. Fy vilken skitväder jag har idag ... det är snöstorm - har väl kommit 1 dm blötsnö och det vräker ner och blåser ... graderna är på plussidan ... bättre väder kan man ha.

Tur man kan vara inomhus ... det blir väl till att stöka på med ditt och datt här hemma ... läsa och se tv.

Men måste ta mig till en affär och handla - hade ju tänkt göra så mycket mat i helgen, för veckan som kommer. Jag skall göra tacogratäng, fiskgratäng, laxlåda, baconfrestelse (en låda med potatis och bacon och paprika), fläskpannkaka (ugns-). Hade man varit förnuftig igår efter jobbet - så skulle man ju ha fixat mathandlingen då ... men då ville jag hem så fort som möjligt bara.

Skall läsa igenom era inlägg nu ... så jag säger som brukligt är: ha en bra dag - hoppas vädret är bättre där just du är än här hos mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0