Morgonrapporten från norr som har snökaos!

image106
(denna bilden tog jag för två veckor sedan en lördag - då var det också snöstorm - men det ser ut ungefär likadant idag - kanske ännu värre bara!!!)

God morgon på er. Här ser ni en som vaknade redan efter 4 i morse ... klockradion skall ju börja spela annars 4.40. Men jag steg upp tidigare alltså.

Ute är det världens snöoväder ... har fortsatt sedan igår kväll - har säkert kommit kring 2 dm nysnö - inga plogade vägar - så ni kan ju tänka er hur det ser ut i samhället!!!

Igår kväll läste jag på texttv och hörde på nyheterna om att 42-åringen äntligen erkänt sitt hemska dåd! Och att man funnit Englas kropp. Oerhört tragiskt - men ändå skönt att få veta vad som hänt henne och hitta kroppen!! Men jag blev så berörd av detta igår kväll ... det är så onödigt och så hemskt att man inte finner ord för detta hemska som hänt!!!

Kaffetarmen har gjort sig påmind förstås, så jag sitter ju här med en kopp kaffe ... vid min dator här på jobbet. Mannen har skjutsat ner mig idag på jobbet ... jag skulle ju till sjukgymnasten redan klockan 7 på morgonen - men jag tänker ringa och ändra denna tiden. Vill inte fara och köra i detta hemska väder som råder just nu!!

Nä nu måste jag titta in hos er andra - vi hörs - ha nu en bra dag alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0