Äntligen arbetsför!

Nu är jag äntligen tillbaka till mitt jobb, efter ryggskottet. Sitter här alldeles ensam - inte ens med en kopp kaffe - ännu ... men snart! Mannen har skjutsat ner mig - skall gå hem i eftermiddag. En lämplig promenad direkt efter jobbet.

Lite kylig morgon är det ... var frostigt i gräset på vissa ställen. Bara på nollan - men sol är det ...

Nu ropar min kaffetarm att jag skall ta min kopp och vakna till liv ordentligt - så det är bäst att lyda den. Ilar iväg nu ... vi hörs bloggvänner och andra.

Skönt att vara tillbaka som arbetsför måste jag säga. Tänk vad ett ryggskott kan orsaka och göra en handikappad!image167


Kommentarer
Postat av: Elle

Skönt att du e bättre

2008-05-15 @ 13:36:30
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0