Återigen en ny dag och morgon

Återigen har man vaknat upp till en morgon, en tisdagsmorgon. Sovit som en stock i natt - även om jag också varit vaken någon gång då och då ... som vanligt.

Det var -2 grader när jag klev upp och soligt - även om molnen också finns där på himlavalvet.

Idag skall jag och handla lite smått och gott till jobbet. Brukar alltid ha i vårat pentry diverse mackor, frukt, joghurt, kex, kaviar, ost och mycket mera - när det är fabriksstoppet. När våra anställda jobbar över - skall dom kunna ta sig en mumsbit till kaffet. Bra service eller hur?

Nu kom en av mina arbetskamrater - så jag skall ta en kopp och surra lite med honom ...

See ya alla bloggisar å läsers senare idag.
                           image153


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0