En solig onsdagmorgon

God morgon alla. Solen lyser och det är frostigt i gräset och på taken ... kring +2 grader. Men att solen lyser - är ju ett STORT plus om något. Det får man ju vara tacksam för.

Igår eftermiddag gick jag en snabb och skön promenad ... det kändes faktiskt i ryggen min ... men man är så nöjd och belåten när man varit och motionerat lite.

Idag skall jag försöka mig på att rensa i en del land och fylla på ny jord. Jag orkar långt ifrån alla landen - har ganska så många och stora ... men det som jag orkar göra är bra ...

På fredag har ju maken tänkt klippa ner våran hagtornshäck på vår framsida av huset. Den är låååååång kan jag tala om! Vi skall få hem ett helt lastbilsflak istället för en container ... där allt riset kan kastas - det lär ju bli mycket ris!

Nu skall jag gå och hämta mig en kopp kaffe och vara trevlig med arbetskamraterna ... eller det är bara en som hittills har kommit.

Ha nu en bra dag alla ... vi hörs väl senare kan jag tro ... tjingeling alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0