God morgon - tisdag

God morgon bloggare och alla andra. Sovit som en stock i natt - skönt måste jag säga. Vaknat upp till en halvgrå morgon med bara +5 grader, brr ... Jag som har börjat ha sådana här halvlånga "långbyxor" ni vet ... som slutar ovanför vristen. Det är lite kyligt - men jag skall ha dom ändå!! Så det så ... jag är en envis norrländsk kärring i sina bästa, hmm ... år. Har väl haft bättre år då man var yngre. Skit samma ... här sitter jag nu på mitt jobb, med kaffekoppen i högsta hugg och fingrarna rätt placerade över tangentbordet. Nu spelar dom Hero med Pirelli på Radio Rix också ... och inte gick det nåt bra för henne heller i lördags, även om hon var bra - så detta med placeringen var inte hennes fel alls. Låtar som usla fick mera poäng än henne, bara för att alla öststater röstar på varandra och dom är ju så många också. Man tänker varje år - aldrig mera - det är så ynkligt - när låtar som är skitdåliga kommer högt upp!!

Nåväl vad bjuder dagen idag på då ... jo klockan 10 skall jag till min sjukgymnast och få lite skön behandling i form av ström och massage. Välbehövligt efter helgens alla uteövningar.

Annars är det fortsatt jobb jobb och åter jobb ... vansinnigt mycket jobb är det som jag skrev igår. Det kommer efterräkningar efter vårat fabriksstopp som vi hade i början av maj. I form av fakturor i massor - jag har buntvis här på mitt skrivbord och jag betade av lika mycket igår och det fortsätter ju komma varje dag än förstås.

Så jag sätter väl igång då och jobbar ...

Önskar er alla en riktigt bra tisdag ... vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0