Helg igen

image146God morgon på er alla bloggisar och alla andra. Idag är det fredag och helg igen ... man blir alldeles dygnsvild av alla lediga dagar ... men inte mig emot - skönt med helg.

Vaknade redan 04.23 - men gav mig den på att jag skulle somna om - vilket också skedde - till före halv 6. Då var mannen redan uppe - han skulle iväg och tvätta bilen 7 och själv skulle jag vara hos sjukgymnasten samma tid.

Solen lyste mellan molnen i morse och det var +10 - men nu är det grått och igenmulet och bara +7 ... inte lika härligt alltså som dom två sista dagarna.

Skall iväg till Jysk senare idag - hade tänkt att köpa två nya parasoller ... och så en vaxduk till ett av mina bord ute på altanen.

Till middag blir det nog hemmagjord pizza ... köper alltid ett sånt där pizzakit om ni vet vad det är och så sätter man bara sin egen fyllning på och gräddar, lätt som en plätt och inte alls dåligt.

Dessutom skall jag köpa lite blommor, pelargoner och mera penséer. Vad tänker ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0