Ingen god morgon för mig!

image160Jag säger ändå god morgon till er, men själv upplever jag inte den här morgonen särskilt god. Varför - jo det skall jag berätta för er: i morse när jag var på toa, satt alltså där - och skulle ta på mig rena trosor, lyfte upp vänstra benet och jäklars vad det högg till i ryggen på vänstra sidan, precis där jag har haft ryggskott flera gånger och där jag dom sista veckorna har haft jäkligt dåligt också. Detta har hänt förr också - just när jag lyfter upp benet så smärtar det till och detta kan vara det som utlöser skottet. Ett helt jäkla företag bara att få på mig byxorna, skorna och borsta tänderna!! Sätta sig i bilen är också ett jäkla företag.

Men jag kom till jobbet i alla fall och klockan 7 skall jag vara hos min sjukgymnast!

Nu skall ni slippa höra mig klaga mera, återgår till en annan verklighet och den ser ut så här: +7 och moln och sol och kaffedrickning och jobb!.


Ha det gott nu alla tills vi hörs - ta hand om er och njut ...


Kommentarer
Postat av: Elenore

God morgon

2008-05-07 @ 05:41:45
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0