Dunderförkyld igen

image127Nu är jag återigen dunderförkyld! Fick ju ont i halsen i förrgår ... har frusit som en istapp i två dagar till och från - varit het som en kamin emellanåt. Så igår bröt snuvan ut ... var hängig som en hängfuschia. Och trött - gick ju och sova redan klockan 20 igår kväll! Då är man inte frisk kan jag tala om!

Idag gick jag ju förstås på jobbet, skulle inte ha gjort det - men dum som man är så får ju kroppen lida. Var tvungen att fara hem vid halv elva tiden ... sjukskrev mig ... låg nerbäddad redan kvart i elva. Har legat i stort sett hela tiden från dess ...

Var tvungen för ett tag sedan att kliva upp - bara för att ryggen säger ifrån!!


Kommentarer
Postat av: Happy Flower

Oj, det låter inte alls bra. Då kan vi bilda en klubb just nu "SJUKA klubben". Jag har jobbat ändå, men man är verkligen orklös. KRYA PÅ DIG!!!

2008-04-24 @ 22:07:37
URL: http://happyflower.blogg.se
Postat av: Elenore

Usch då, hoppas du blir bättre snart!

2008-04-25 @ 06:22:43
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0