Hittills idag ...

image86Har precis kommit in från en härlig stund på altanen, med kaffetermosen och grillen igång förstås. Lite grillad korv - smakade underbart gott - mannen älskar att grilla korv. Sen förstås lite härlig och trevlig samvaro ute under solen. Drog in moln till slut så vi gick in och jag började koka ris och göra köttfärsbiffar. Nog skall ni tro att solen kom när vi varit inne ett tag - typiskt - nu är det nästan inga moln alls!!!

Sonen hade skrivit på MSN när vi var till Coop - att han tänkte komma förbi och äta middag med oss och se hockey. Trevligt - alltid roligt när han kommer hem lillvännen våran. Kärt barn har ju som bekant många namn!! Och han är oss så kär ... gubben våran.

Nu ser min gubbe på formel 1 ... han gillar verkligen sådana tävlingar. Inte jag ... men som tur är så finns ju bloggen att tillgå.

Vi var ut en sväng till Piteå Havsbad och kollade efter Coopbesöket. Där var det många människor i farten, dom hade väl checkat ut efter helgens vistelse där med dans, mat och annat!! Tyckte nog att en del verkade liten sliten *ler*.

Nu måste jag fortsätta med mitt här hemma - see ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0