Mitt eftermiddagsbabbel


Då är det eftermiddag och jag har tid med bloggen. Slutar ju varje dag 14.30 - nu när jag har börjat min sommartid - den 1.4 och den sträcker sig ända till 30.9. Skönt alltså ...

På jobbet har det varit fullt upp hela dagen ... men det är väl som det skall vara antar jag.

När jag kom hem - skulle min man iväg till sitt jobb - han jobbar till 1 i natt. Så jag tog min promenad när han åkte iväg. Hade klätt mig alldeles för varmt och mycket ... idag har det varit strålande solsken och kring +8 grader ... men lämpligt till jag skulle sluta för dagen - kom molnen. Så därför blev jag lurad och tog på mig alldeles för mycket kläder ... hade bara hunnit en bit hemifrån - då sken det upp igen och jäklars vad varmt det blev! Men ingen idé att klaga - vill ju ha värme så ... Hem i duschen - sen kokade jag upp en thékopp - citronsmak och tog två riskakor. Min middag det ... är inte ett dugg hungrig ...

Har hållit på att rensa upp bland alla tidningar och reklamen man har i skåpet i köket ... det är inte klokt vad reklam som kommer! Samtidigt vill jag ta del av den - viss del ... inte allt. Man är intresserad av vissa butikers produkter.

Skall sätta mig och läsa ett tag och bara slappa ... känns riktigt skönt att bara få va!

Så vi syns senare ...


Kommentarer
Postat av: Viika

Hej! Är du intresserad av en ny design till bloggen? Spana in min blogg. :)

2008-04-21 @ 16:25:44
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: Rebecca

Varmt och skönt är det ute. :)

2008-04-21 @ 16:34:31
URL: http://palmquiist.blogg.se
Postat av: emmelieee

Jag har en tävling på min blogg :D :D va med och tävla om ett par schnigga örhängen!

2008-04-21 @ 16:51:33
URL: http://emmsaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0