Tappade örhängen

Hur många gånger har man inte tappat sina örhängen eller "plopparna" som sätts fast bakom örat i hänget - i tvättstället och avloppet!! Jag har tappat både äkta vara (guld alltså) och så mindre oäkta hängen på detta sättet och man kan ju bli vansinnig när man inte hinner fånga upp det innan det försvinner i avloppet ... ibland har ju mannen i huset fått hjälpa mig och då har man ibland haft turen att hänget legat i vattenlåset ...
image87
Senast förra veckan tappade jag en plopp i tvättställsavloppet!

Att man aldrig lär sig - sätt för avloppet eller var helst inte över tvättstället när du byter örhängen!! Ett gott råd som borde anammas även av mig själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0