Tjejkväll på stan

image139Ikväll är det s k Tjejkväll på stan. Brukar vara knöktjockt med fruntimmer i alla åldrar och en och annan stackars man som flanerar, surrar, fikar och shoppar - i några kvällstimmar.

Själv tänker jag inte gå dit ... men nog har man förr varit och trängts bland tjattrande kvinnfolk. Trevligt förstås ... men skönt att hålla sig hemma också!!!

Ett bra initiativ av handlarna är det ändå onekligen ... drar ju extra mycket folk till butikerna och fiken.

För vad kvinnor kan - det är shopping!

Och surr ... kvinnor kan.

Nu skulle visst en Killkväll anordnas hörde jag eller läste i vår egen dagstidning "Paltexpressen". Och jag tror nog att det också drar många män till butikerna ... för nog vill dom också shoppa - dom bara låtsas att det är kvinnfolket som bara handlar och vandlar!!!


Kommentarer
Postat av: maskroser

kunde så ett stor tack till dej

2008-04-29 @ 13:33:38
Postat av: maskroser

kunj låta li att läggain fallande på min makrosblogg men har en blogg som jag jobbar och lär mej olika saker på och där la jag in blommor

2008-04-29 @ 13:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0