Ingen rast och ingen ro!


Inte skall ni tro att jag tagit det lugnt idag, bara för att jag börjar om jobbet i morgon! Inte alls, det har varit matlagning för hela slanten här ... gjort pizza, flera matlådor med mos och köttbullar och andra med pasta och torskgratäng.

Tur sonen kom förbi så jag fick skicka några lådor med honom.

Mannen har behandlat ett barbord - vi har fulla garaget i möbler!

Man kommer igång sista lediga dagen ... konstigt va.

Jag har skurat hela huset - alltså golven - men det förstod ni väl eller hur!!

Nu skall jag faktiskt slappa - hoppa in i duschen och bara va resten av dagen ... känner av ryggen direkt när jag gör för mycket saker ...

Mannen börjar ju om med nattskift i veckan - så då skall det vara mat både innan han åker ut på jobbet och matlådor att ta med sig. Ibland tycker jag att jag bara står vid spisen! Men det är väl kvinnans lott här i livet - bliv vid din spis kvinna!

Skämt åsido - visst är det kul - ibland - att laga mat och man känner av inspirationen ... då går allt så lätt - men för det mesta är det ju bara nödvändigt ont! Tänk så bekvämt med ett piller ... till frukost, lunch och middag - bara till helgen skall man behöva göra mat - lyxmat. Drömmar och visioner bara - men många håller nog med mig - åtminstone kvinnor!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Så sant så sant. Oftast är det bara nödvändigt ont. Ha det så fint!

2008-08-25 @ 13:34:14
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är utmanad. Lycka till.



Gå in på denna länk; http://hannasodergren.blogg.se/2008/august/utmaning.html

2008-08-29 @ 00:11:04
URL: http://hannasodergren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha det så fint!

2008-09-30 @ 19:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0