God morgon till världen människobarn och bloggare!



Härligt med morgon och sol, sommar och sol och värme - eller hur. Vaknade först kring 2-tiden i natt ... på toa förstås och dricka lite vatten sen ... öppnade vädringsluckan - det var varmt i sovrummet. Sen vaknade jag halv 5 av en helikopter som flög alldeles ovanför huset - den flög tillbaka strax före halv 6! Militärhelikopter tror jag det var.

Fåglarna kvittrar och allt andas sommar ute ... skall bli varmt - såg i tidningen att torsdagen skulle bjuda på +26 grader och fredagen på +30 ... fredagen är ju vår nationaldag om nu någon glömt detta! Skall ta ut en semesterdag på torsdag ... långhelg igen - gör inte mig någonting alls.

Nu skall jag ta en kopp med den svarta njutningsdrycken kaffe! Vi hörs senare mina vänner - ha en strålande dag alla och njut och var ute i solen ... glöm datorn och bloggen när solen skiner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0