Skall Flink släppas fri?

Jag läser i Aftonbladet om Mattias Flink, ni vet han som sköt ihjäl en massa människor i Falun ... att han kanske skall släppas fri.

Advokaten Johan Eriksson menar att "han förtjänar att bli fri"! Det tycker absolut inte jag! Hur kan man släppa en människa fri som har tagit så många människoliv och även ödelagt deras anhörigas liv och förstås också hans egna anhöriga!

Jag kan återigen inte förstå svenskt rättsväsende - hur korkade får man vara och hur tänker man!

Hur kan man resonera att han förtjänar att bli fri - vad har han gjort som gör att han förtjänar ett fritt liv?????? Ingenting anser jag ... det är oerhört att ens tänka släppa honom fri! Tänker man ingenting på dom drabbade och deras familjer?

Det är ett kallt och omänskligt rättsväsende vi har tycker jag - det verkar som om man mera tänker på brottslingen än på offren och deras anhöriga!


Kommentarer
Postat av: elenore

det undrar nog vilken människa som helst som har lite vett i skallen.

Har man dödat någon eller flera borde det bli livstid och då menar jag verkligen livstid då man sitter inne tills man dör..

Dessvärre är ju livstid typ 10 år i Sverige idag, det suger.

2008-06-02 @ 14:08:30
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0