Mina shoppingfynd idag

image46
Jag var in på Kapp-Ahl idag. Sa till mannen att jag skulle gå in där och kolla om jag hittade en ny jacka till våren.

Och vilken jäkla tur jag hade! Hittade en jättesnygg svart halvlång jacka med kapuschong som går att ta bort. Vill alltid ha en sån på mina jackor ... Bra pris också ... endast 499:- ... alltså ett fynd! Passade bra - ingen märkvärdig jacka eller så - men alldeles utmärkt för mig. Jag var helnöjd. Dessutom så hittade jag en vit jumper, en svart klänning och en svart/vitrandig jumper ... på rea!! Fynd fynd ... jag var riktigt belåten ... tydligen så var det meningen att jag skulle gå in där och hitta dom här kläderna!!! Så är det ibland ... och ibland hittar man ingenting som man vill ha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0