Om mitt onda pekfinger

Jag skrev ju tidigare i veckan ett inlägg som handlade om mitt onda pekfinger. Dagen efter började det att kännas bättre och bättre, svullnaden började ge med sig och även styvheten och det onda. Dagen efter att jag fick så där jäkla ont i fingret, hade vi ju snöstorm här hos oss. Nu tror jag faktiskt att det är reumatiskt som slog till helt plötsligt, jag är väldigt "väderkänslig". Det brukar bli så där bakom nacken - mellan skulderbladen - när vädret skall försämras. Jag blir alldeles stel och får en jäkla värk samtidigt och detta kommer helt plötsligt också - utan någon som helst förvarning. Jag brukar inte kunna vrida på skallen alls, alldeles stel är jag.

Så jag är ju en väderkärring och en jäkla reumatiskt lagd person!!! Så jag rekommenderar mig varmt - om ni nu vill veta vilket väder det blir - men då kan jag ju bara förstås säga det i min egen omgivning - för det är ju "mitt eget väder" (inte prupparna!!) som jag kan berätta något om!!!image49


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0