God morgon - denna underbara morgon!

Ett härligt väder - med sol och +10 grader. Verkar bli en underbar dag "mitt i livet".

Igår hade jag ingen bloggtid alls, skjutsade sonen till tåget i Älvsbyn. Så det blev bara att göra detta ... Jag ringde honom på kvällskvisten när han åkt några timmar, det hördes som att han stod bakom mitt öra och pratade. Otroligt egentligen ... Han skall vara framme i Stockholm kring 8-tiden nu på morgon.

Annars idag är det jobb som vanligt förstås ... skall lyfta ner alla saker och möbler som vi har på våran altan efter jobbet och sen skura upp den - mannen skall behandla och olja in den i morgon ... så den blir blank och fin. Man vill ju göra detta när det är varmt och soligt väder så det torkar bra.

Nu måste jag ha en kopp ... jag säger som vanligt - ha en bra dag - vi hörs vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0