Matlagning pågår!

image82Har varit på Coop här på förmiddagen och när jag kom hem så startade jag upp ugnen och matlagningen!

Det blev först en fläskpannkaka, sedan torskgratäng och en baconfrestelse.

Torskgratängen är supergod och baconfrestelsen är helt ny - påhittig som jag är så fixade jag ihop en låda bestående av strimlad potatis, massor med stekt bacon, massor med lök och röd paprika, varva detta och så matlagningsgrädde och grädda i cirkus 200 grader i en timme.

I morgon skall det fortsättas med tacogratäng, laxpudding, kycklingfileér.


Kommentarer
Postat av: Happy Flower

Åh, den där torsgratängen låter perfekt! Älskar fisk. Nu har jag skrivit ett inlägg om hur man lägger in musik på bloggen. Lycka till med matlagningen.

2008-04-05 @ 18:16:06
URL: http://happyflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0