Att ta en blogg- eller rökpaus på sitt jobb

image35Det är ju helt accepterat att folk röker på sina jobb, även om det inte röks på samma sätt för förr i tiden. Överallt ... nu måste man ju gå ut eller i ett speciellt rökrum.

Nu måste jag säga här att jag själv aldrig har rökt och haft någon rökpaus!

Men nu till den fråga jag vill ställa:

Är det ok med en rökpaus men inte en bloggpaus på sitt jobb? Vad tycker ni? Jag kan liksom inte se skillnaden, att man går ut och röker i 5 minuter eller att man bloggar i 5 minuter. Man kan ju "prata skit" hos någon arbetskamrat under en kaffepaus i 5 minuter också!

Nu vill jag höra era åsikter om det här med olika aktiviteter under en jobbarpaus.


Kommentarer
Postat av: maskroser

håller med dej vad då visst kan man sitta en stund och blogga en del sitter ju och dricker kaffe ganska så ofta eller babla på i sin mobil =privat

2008-04-27 @ 09:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0