Den Rätta och Sanna Kärleken

image16

Hur vet man att man träffat den Rätte?? Det vet man inte helt säkert - någonsin, eller hur? Man kan bara lyssna på vad ens eget hjärta säger just nu!

Kärlek är svårt, det är underbart och det är jobbigt. Den kan vara glädje, lycka, stor sorg. Kärlek kan övergå i hat ... så hemskt och förfärligt! Kärlek kan smärta nåt ohyggligt, kärleken kan göra att man svävar på rosa moln och tycka att allt och hela världen är underbar!

Obesvarad kärlek måste vara hemskt! Besvarad fantastiskt ... att kunna få dela något så fint som Kärleken till varandra!

Men att ändå veta att det är den rätte man träffat - ja vem vet det - ingen helt säker. Det är klart - man tror det kanske just då ... men det kan visa sig helt felaktigt senare! Då kärleksdimman för ögonen lättar - så kanske man ser den s k rätte med helt andra ögon till slut ... tyvärr!

Själv har jag hittat den Rätte för mig, han är min man - han är ett med mig - han är min andra hälft - en del av mig för alltid! Vi har varit tillsammans i många år ... ångrar inte att jag "träffade på honom" en gång för länge sedan! Love you C ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0